Friday, November 4, 2016

Listing Rumah Lelong , Lelongan pada 8,9, Nov 2016

Mungkin ada rakan2 ku disini mencari-cari rumah bawah harga pasaran. Dimana bulanannya rendah masih dalam budget bulanan kita lagi.

So atas pengalaman dan pengetahuan aku yang tak seberapa.

Aku mengambil Insentif untuk membantu mereka yang tercari-cari rumah di bawah harga pasaran
samaada untuk melabur atau duduk sendiri.

Apa yang aku boleh bantu untuk pembelian rumah lelong?



>Consultation Process flow pembelian rumah lelong.
>Listing Rumah Lelong terkini.
> Detail Hartanah yang akan dilelongkan Seperti Alamat Lengkap,Pemilik Hartanah lama,etc
>Mengetahui Harga Pasaran Unit Yang diingini.
>Consultation Adakah unit tersebut sesuai dibida atau tidak.
>Dokumen Peristiharan Jualan Lelong
>Upah bida unit semasa hari lelongan.
>Collect Bank draft dari client untuk masuk bida.
>Hantar Bank draft untuk client jika kalah bida.

Mungkin korang blur/kurang jelas bagaimana membeli rumah lelong? 
Jangan risau yang tang tu...
=================================================
aku boleh guide ...

as long as korang dah ready dari segi :-

modal ada.
Ccris Bank Negara-Okay.
Kelayakan Loan –Okay.

Disini aku sediakan listing yang mampu milik dengan harga below market. Boleh call aku
atau whatsap aku 011.3778.9091 jika ingin bertanyakan unit2 lelongan, proses2, site visit hartanah yang dilelong atau apa2 sahaja..

1 ) Flat PKNS Seksyen 20 Blok 14, Shah Alam
==================================


Property Type: Apartment
Location: Seksyen 20, Shah Alam
Title: Leasehold
Build Up: 581sf
Floor: Level 3
Bedroom: 2
Bathroom: 1
Renovation: Basic Unit
Auction Price : RM74,700
Auction Date : 8.11.2016
Below market value. : RM95 K



2) Pusat Komersial Seksyen 7, Shah Alam
==============================



Property Type: Apartment
Title: Leasehold
Build Up: 800 sf
Floor: Level 3
Bedroom: 3
Bathroom: 2
Renovation: Tiles
Auction Price : RM170 K
Auction Date : 8.11.2016
Below market value. : RM 240 K


 
 3) Gugusan Siantan Kota Damansara, Petaling Jaya
======================================



Property Type: Apartment
Title: Leasehold
Build Up: 646 sf
Floor: Level 3
Bedroom: 3
Bathroom: 2
Renovation: Tiles
Auction Price : RM95 K
Auction Date : 9.11.2016
Below market value. : RM 140 K




4) Lestari Apartment Damansara Damai, Petaling Jaya
=========================================



 Property Type: Apartment
Title: Leasehold
Build Up: 650 sf
Floor: Level 3
Bedroom: 3
Bathroom: 2
Renovation: Tiles
Auction Price : RM80 K
Auction Date : 9.11.2016
Lot Non Bumi
Below market value. : RM 120 K

Listing rumah lelong di atas sangat sesuai untuk dibuat sewa atau duduk sendiri..

Sesiapa perlukan guide daripada aku dalam pembelian rumah lelong...

Boleh call dan whatsap aku....

Azrie/Jeri Agen Lelong

011.3778.9091
011.3778.9091
011.3778.9091

1 comment:

  1. Slm tuan.kalau nak guna khidmat tuan utk bid kan rumah lelong brpa kadar bayarannya?

    ReplyDelete